Osnivači:

Luka Maksimović

Vesna Nikčević

Slobodan Perović

Radosav Rako Nikčević

O nama:

Turisticka sportska organizacija Montenegro Trophy, još od 1999 godine populariše izuzetne ljepote Crne Gore i užeg regiona nedovoljno poznate ne samo u svijetu već i u samoj Crnoj Gori. Grupa entuzijasta, inspirisana ljepotom Crne Gore, odlučila je da tu draž nesebično podjeli sa širim krugom intresenata. Moćni džipovi to omogućuju, pa je ideja skladno sinhronizovana, u atrakciju vožnje mimo puta (off-road) a u samom srcu najatraktivnijih prostora u ovom dijelu Evrope.

Puno toga je na sceni sa nama, uz pažnju i sigurnost. Sve je organizovano i izvjesno, samo je neizvjesno ono što nas čeka na terasi puta(off-road): kanjoni, visoke planine, sniježni nameti u sred ljeta, glečerska gorska oka, pješčane plaže mediterana, seocki kolorit, starogradska jezgra, travnate površi, logorske vatre... Puno smo Crne Gore, BiH i Albanije, proteklih godina, prekrstarili, ali tek smo na početku-ima izazova jos za koje ni mi sami ne znamo, a tek sta očekuje one koji se druže sa nama.

Naše ambicije, a i naših učesnika, je reli na širem prostoru Balkana, Mediterana i Rusije-sve do Beringovog moreuza. Nije to van našeg domašaja!

Reli se planira do najsitnijih detalja, što realizaciju čini atraktivnom i sigurnom. Skoro 5000 kilometara smo prešli-bezbjedno i srećno, jer sreća i prati hrabre kao što smo mi. Prelazili smo i planinske prevoje iznad 2200 metara nad morem, odakle je pravo ushićenje vidika. Mi smo već BREND sto potvrdjuje sve masovnije učesce i inostranih posada. švedjani, Njemci, Englezi, Austrijanci, Francuzi, Bugari, Rusi, a i naši iz bivse Jugoslavije, su sve prisutniji sa nama.

Mi smo svojevrsna promocija turističkih potencijala, svih prostora kojim se krecemo-mi smo njihov najbolji predinvesticionski marketing.

Džip reli Montenegro Trophy je i takmičarskog karaktera. U okviru trodnevnog trajanja orjentacione vožnje po roud book-u (knjizi puta), po kojem se voze svi svjetski reliji, pa čak i Pariz-Dakar. Naime, zadatak vozača je da poštuju zadatu tj. prosječnu brzinu od tačke do tačke. Znači, na cilj treba stići u odredjeno vrijeme, ni ranije ni kasnije. Svojevrsna atrakcija za vozače a i za posmatrače, je ispit spretnosti, posljednjeg dana manifestacije, na pripremljenom poligonu. Ova disciplina je sinteza-brzine, spretnosti i moći vašeg ljubimca-džipa.

Učesnicima su nagrade značajne, ali im je najveca nagrada druziti se sa nama!

U ekoloskoj drzavi Crnoj Gori, u tom ekosistemu, mi smo skladno ukomponovani u njene čari-mi smo njen poseban šarm.


Izvod iz propozicija takmičarskog dijela:

Takmičenje se sastoji u orjentacionoj vožnji i ispitu spretnosti. Takmičenje u orjentacionoj vožnji izvodi se po "knjizi puta". Na ruti relija nalazi se nepoznati broj kontrolnih tačaka pored kojih su takmičari dužni da prođu u odredjeno vrijeme trudeći se da održavaju zadatu prosječnu brzinu. Pobjednik je ekipa koja je skupila najmanji broj kaznenih bodova.

Ispit spretnosti, je takmičenje u brzini i izvodi se na zatvorenoj stazi. Ova staza je obilježena signalnim letvama i trakom. Voze se dva kruga. Prvi krug po redosledu starta, a drugi krug po obratnom redosledu. Redosled takmičara se odredjuje prema kaznenim bodovanjem. Prvo mjesto, po disciplinama, zauzima vozač(posada) koja dobije najmanje kaznenih bodova.

Prvo mjesto u ukupnom plasmanu zauzima vozač (ekipa) koja je učestvovala u obije discipline i osvojila najmanji broj kaznenih bodova.

-Na reliju moze učestvovati svako ko ima važeću vozačku dozvolu «B« kategorije.

-Svako vozilo koje učestvuje na reliju mora imati pogon na 4 točka i biti uredno registrovano.

-Takmičenje je ekipno.

-Ekipu sačinjavaju dva člana posade vozila - vozač i suvozač.

-Tokom orjentacione vožnje u vozilu se može nalaziti onoliko lica na koliko je vozilo registrovano.

-Na ispitu spretnosti u takmičarskom vozilu se može nalaziti vozač i suvozač.

-Na ispitu spretnosti takmičarsko vozilo startuje pošto je prethodno vozilo prošlo ciljnu liniju.

-Ukoliko jedno takmičarsko vozilo nije startovalo na vrijeme, startovaće poslije poslednjeg vozila. Na orjentacionoj vožnji takmičarsko vozilo je dužno da se kreće stazom, bez zaustavlianja, najmanje 500 metara priie vremenske kontrole.